Jumaat, April 15, 2011

KUNJUNG MESRA KE MELAKA

Bertemu Hj. Zazmi Zain (juruhebah popular era lewat 1980-an dan awal 1990-an) di RTM Melaka; walaupun sudah 3-4 kali bertemu beliau sejak 2 tahun belakangan ini namun suaranya tidak ubah seperti era beliau bertugas dahulu.

Perbincangan program DBPWS - RTM Melaka.
En. Syaidul Azam (kanan) bersama-sama Pengarah JKKNM.


Catatan kecil: Rasa-rasanya agak hampir sebulan tidak mencatatkan sesuatu dalam blog ini. Pelbagai kekangan dan tumpuan yang kadang kalanya agak sukar diserap dan dikendalikan sehingga agak terabai untuk menulis dalam blog ini, juga pelbagai hal yang ingin ditulis dan dikongsi (ketika masih hangat ingatan dan tempoh lakunya) tertinggal begitu sahaja.

------------------------------------------------------------------------------------------


Pada 8 April 2011 lalu berkunjung ke Melaka untuk pertemuan atau kunjung mesra dan mesyuarat melibatkan tiga pihak iaitu Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara, Melaka (JKKNM), RTM Melaka dan IKSEP Melaka. Kunjung mesra dan mesyuarat ini atas kapasiti ingin ketemukan pengarah baharu bersama-sama badan kerajaan yang sering bersama-sama pihak DBPWS dalam menggerakkan program sastera dan bahasa. Pertemuan dan mesyuarat yang diadakan ini membuahkan beberapa perkara melibatkan program yang bakal diadakan sepanjang tahun melibatkan tiga pihak ini termasuklah program khas sempena Bulan Bahasa Kebangsaan (BBK) 2011 peringkat negeri Melaka.

Tiada ulasan: