Rabu, Julai 27, 2011

85,000 TIKET HABIS DIJUAL...! HEBAT PENONTON TAPI PENGURUSAN FAM YANG CUAI...

Cermin kaunter tiket terpampang kata-kata 'kecewa'!


Krew Astro Arena 'dikepung' orang ramai ketika temu ramah.



Seorang peminat wanita meluahkan rasa kecewa kepada krew Astro Arena.


Jualan jersi Malaysia - biru dan kuning.


TIKET HABIS DIJUAL! Hebat dan popularnya pasukan bola sepak Malaysia kini itu diakui namun jangan sampai rakyat/penyokong berundur menyokong Malaysia gara-gara sikap serta kecuaian Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Berada di luar Stadium Bukit Jalil sekitar pukul 11 - 11.30 pagi tadi; kecewa amat kerana tidak dapat membeli tiket. Semalam sudah habis dijual 60,000 tiket manakala baki 25,000 tiket lagi dijual hari ini, ramai hadir terpaksa beratur panjang (sekitar 200-300 meter) sejak pukul 8 pagi sebahagian besarnya tidak dapat membeli tiket, khabarnya juga setiap seorang boleh beli tanpa had, ada yang membeli sampai 200 tiket seorang! Makanya akan muncul ULAT SEGERA! Ramai yang hadir di stadium untuk peroleh tiket mara-marah serta ada yang 'maki hamun' kepada FAM. Alangkah kecewa besar terhadap sikap dan tanggungjawab FAM ini apatah lagi ada yang terpaksa ke tiga stadium untuk membeli tiket iaitu di Stadium Shah Alam, Stadium MBPJ dan Stadium Bukit Jalil.

Berkesempatan merakamkan beberapa foto ketika ingin membeli tiket antaranya TEMU RAMAH ASTRO ARENA. Sebahagian orang ramai yang kecewa dengan sistem jualan tiket perlawanan Malaysia - Singapura oleh FAM (seorang boleh beli tiket tanpa had - ratusan tiket tiada halangan) menyampaikan rasa penuh kecewa atas urusan FAM tentang penjualan tiket kepada krew televisyen Astro Arena yang membuat liputan di luar Stadium Bukit Jalil.

Tiada ulasan: